Andreotti Hotel has 53 rooms spread over 3 floors conveniently served by an elevator and located in an elegant historical building near the Termini Station.

The rooms are comfortable and perfectly soundproofed, furnished in classic stylewith meticulous attention to details: the elegant fabrics that line the rooms create a warm and comfortable place to stay. Each room offers its guests modern facilities to meet all needs of the most demanding customers: modem, safe, telephone, alarm clock, satellite TV, minibar, air conditioning, courtesy kit and a kettle for a refreshing break.

The hotel has rooms with private bathroom with shower.

Le camere singole Dell'Hotel Andreotti sono la soluzione ideale per viaggiatori singoli e uomini d'affari che si occupano di comfort e servizi di alta qualità.
Le confortevoli camere doppie con un letto grande o due letti singoli sono dotate di tutto il necessario per un soggiorno confortevole.
Le sistemazioni superior sono più spaziose. Ogni ospite apprezzerà sicuramente la raffinata attenzione ai dettagli e le condizioni confortevoli in ogni camera.
Le lussuose camere deluxe hanno una superficie di 27 metri quadrati, in particolare per soddisfare gli ospiti che preferiscono il comfort e il design elegante. Ogni camera è dotata di bagno privato prodotti da bagno in omaggio, cassaforte, set per il tè e minibar.